REVIEW UNIT


5th task (from 12th till 19th May 2020)
Hello everyone,
Read this article again and answer these questions,


1. Have mammals got cold blood?
2.Have mammals got hair?
3.What is a marmoset?
4. Write 4 wild animals, 4 pets and 4 farm animals.: example: a lion.....

M'ho podeu enviar a:

                fortiz@ceipescolanova.com 
         Recordau de posar el nom i curs del nin/a

AQUESTA SETMANA PODEU ENVIAR ELS MISSATGES PER WHATSAPP A AQUEST NÚMERO DE TELÈFON 638112609. AQUEST NÚMERO NO ÉS EL MEU NÚMERO  PRIVAT. ESTARÀ OBERT UNES HORES L'HORABAIXA  RECORDAU DE POSAR NOM DEL NIN/A I CURS.
Per les famílies que teniu problemes una mama de segon m'ha dit que através d'aquesta pàgina podreu accedir als videos i els audios:

                  www.macmillan education.es vos heu de registrar
Si encara no podeu accedir teniu aquest número per solventar-ho(és un número de Madrid) 915249420. Però m'heu d'enviar un correu també perquè jo he de donar incidència a l'editorial.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada